Bridget&Olivia - SS15 kollekció bemutató

13:00

Megint mozgalmas heteknek nézek elébe, hiszen most debütálnak a hazai márkák tavasz-nyári kollekciói. Nagy elismerés számomra, hogy már személyesen a tervezőktől kapok meghívást egy-egy ilyen eseményre. Az eseménysorozat a Bridget&Olivia showroomban kezdődőtt el, ahol a tervezőpáros új kollekciójának a bemutatója volt.


Nagyon szeretem ezt a márkát, hiszen csodálatos ruhadarabokat képesek megálmodni és létrehozni. Az új kollekciójuk is elképesztő, printelt minták, szuper anyagok. Inspirációjuk alapja a Thelma és Louis című film volt, a ruháhon  megelevendeik Amerika sivatagos környezete, szerteágazó úthálózata. A printel minta mellett megjelenik a térkép motívum is, amely a felsőkön és a szoknyákon egyaránt megtalálható. 



Az kulináris élvezetek sem maradtak el, hiszen az est két fő támogatója a Sugar Shop és a Hungária Pezsgő volt. Nagyon ötletes kis poharakban tálalták a krémeket, tetejükön felhő alakú pillecukorral. Az ízűkre nem sikerült rájönnöm, sőt a végén vettem csak észre, hogy a két hasonló árnyalatú édesség teljesen más ízű krémet rejt. A pezsgőről már szót se ejtek, hiszen én nagy Hungária Pezsgő rajongó vagyok. 




Bridget&Olivia márk meghívásira azért is mondok mindig igent, mert szeretem, hogy ilyenkor a showroom megtelik barátokkal és mindenki önfeledten élvezi a bulikat. Rengeteg érdekes és izgalmas emberrel lehet megismerekedni, amit kár lenne kihagyni. Ez most sem volt másképpen. Még egyszer köszönöm a meghívást! 







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images